Látványos és izgalmas átalakításon ment keresztül az új BMW M5 kombi, amely most még vonzóbbá és dinamikusabbá vált.

A rendkívül erőteljes és masszív új M5 Touring most még sportosabb karaktert kapott.
A BMW tavaly nyáron bemutatta az új M5-ös praktikus kombi verzióját, amely mostantól a H&R ültetőszett segítségével még dinamikusabb megjelenést és teljesítményt kínál.
A 613 eurós új rugók lehetővé teszik, hogy az autó elöl 20-25 milliméterrel, hátul pedig 10-15 milliméterrel közelebb kerüljön az aszfalthoz. Ezenkívül a 161 eurós nyomtávszélesítők 22 milliméteres extra szélességet adnak, így javítva a stabilitást és a kezelhetőséget.
A Magyarországon 52,6 millió forintos áron debütáló M5 Touring lenyűgöző 2550 kilogrammos súlyával bír, mégis elképesztő módon csupán 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. A végsebessége pedig a 250-305 km/h tartományban mozog, ami igazán izgalmassá teszi a vezetést.
A 7200-as maximális fordulatszámot elérő, 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor 585 lóerős teljesítménnyel bír, ami némiképp elmarad az előző M5-ben található 600-635 lóerős motor teljesítményétől. Azonban a plug-in hibrid technológia révén az összteljesítmény 727 lóerőre nő, és a nyomaték is impozáns, kereken 1000 Nm-t kínál.
A 11,1 másodperces 0-200-as szintidejű, nyolcfokozatú automata váltós, összkerekes sportkombi elektromos módban maximum 140 km/h-val képes suhanni, és egy töltéssel mintegy 67 kilométert képes megtenni lokálisan zéró emisszió mellett.
A töltési teljesítmény legfeljebb 11 kW lehet, míg az akkumulátor kapacitása 18,6 kWh.