A Lidl és a Tisza cipő izgalmas együttműködése révén egy olyan különleges kollekció született, ami igazán figyelemfelkeltő! Ez a párosítás nem csupán stílusos, hanem igazán trendi is, és mindenki számára vonzó lehet. A modern design és a klasszikus értéke


Hat évvel azután, hogy a Lidl 2019-ben bemutatta első sajátmárkás cipőjét, a népszerű üzletlánc most egy izgalmas új sportcipővel állt elő. Az új kollekció megalkotásához a Lidl a legendás Tisza Cipővel lépett partnerségre, és az együttműködés eredményeként egy igazán stílusos lábbeli született - írja a 24.hu.

A Lidl Magyarország a bejelentés kíséretében egy izgalmas videót is közzétett, amely bemutatja, hogyan néz ki a surranó.

Íme:

A limitált lábbelire vágyó cipőrajongóknak azonban sietniük kell, mert a termék előrendelése csak augusztus 3. és 6. között érhető el a Lidl applikációjában. A vásárlók kiválaszthatják kedvenc üzletüket, megadhatják a kívánt darabszámot, majd az előrendelési szám bemutatásával vehetik át a terméket.

A hazai tervezésű, I. osztályú prémium bőrből készült cipő nem csupán divatos, hanem a magyar streetwear kultúra egyik legérdekesebb mérföldkövét is megtestesíti - emeli ki a Pénzcentrum. A sneaker egyedi gumi nyelvlogóval, precíz sarokhímzéssel és luxus bőrbéléssel rendelkezik, ami különlegessé teszi. Rugalmas talpa maximális kényelmet biztosít, míg a méretválaszték 36-tól egészen 47-ig terjed. Az ára 39.999 forint.

Ahogy azt sokan tudják, a Tisza Cipő nem először lépett partnerségre egy művésszel: tavaly például Azahriah-val dolgoztak együtt, hogy létrehozzanak egy közös cipőt. Ezt a különleges, limitált kiadást mindössze két napon át lehetett megvásárolni.

Related posts