A dal véget ért: a Toyota Supra stílusos búcsút int.

Kétféle búcsúzó szériával és 441 lóerős csúcsteljesítménnyel búcsúzik a Toyota GR Supra.
Nyílt titok, hogy a BMW Z4-nek van egy japán testvére, a Toyota GR Supra, amely mostanra közelít pályafutása végéhez. Mielőtt azonban búcsút intene, a gyártó két limitált szériás modellt indít útjára, amelyeket a közeljövőben versenypályán fogunk kipróbálni.
A 2019-ben bemutatott ötödik generációs Supra legexkluzívabb változata a GR Supra A90 Final Edition, amelyből csupán 300 darab készül. Ez a különleges szériás modell a teljesítmény és a dizájn tökéletes harmóniáját képviseli, és igazi gyöngyszem a sportautók világában.
A legfontosabb újdonság, hogy a 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítményét 340-ről 441 lóerőre emelték, miközben a nyomaték 500-ról 571 Nm-re nőtt.
A jelentős extra hűtést kapott, hatfokozatú kézi váltós sportkupé 10 milliméterrel szélesebb Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikon gördül, ezenkívül pedig a nagyobb teljesítményű fékrendszer, az állítható KW sportfutómű, illetve a hangos Akrapovič kipufogó mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az Alcantara borítással ellátott Recaro Podium CF kagylóülések teszik igazán különlegessé a 1528 kilogramm súlyú GR Supra A90 Final Edition modellt, amely mindössze 4,3 másodperc alatt sprintel a 0-100 km/h sebességig. Emellett a jármű maximális sebessége eléri a lenyűgöző 275 km/h-t.
A visszafogottabb GR Supra Lightweight EVO háromliteres motorja továbbra is 340 lóerős teljesítménnyel bír, ám a precízen hangolt futómű, az egyedi aerodinamikai csomag, a fejlettebb fékrendszer és a sportülések révén az alapmodellhez képest sokkal intenzívebb vezetési élményt kínál.